Zijbalk rechts: “Help” en “Resultaten” is niet meer zichtbaar

Het kan gebeuren dat de zijbalk rechts, met “Snelle gegevensinvoer”, “Etiketten”, “Help” en “Resultaten” niet meer zichtbaar is, waardoor u deze vensters niet meer kunt openen.

Oplossing

U kunt dat oplossen door de volgende stappen te doorlopen:

Deze figuur toont hoe de oorspronkelijke configuratie hersteld wordt in de EPB-software 3G.

1. Klik bovenaan in de balk op "Vensters".

2. Klik vervolgens op "Oorspronkelijke configuratie herstellen".

Deze figuur toont hoe de oorspronkelijke configuratie hersteld wordt in de EPB-software 3G.

Het scherm van de EPB-software zou zich dan moeten aanpassen, waardoor de zijbalk rechts terug zichtbaar is.

Werkt deze oplossing niet? Bezorg ons dan de logbestanden via energie@vlaanderen.be. De logbestanden bevinden zich in de installatiemap van de software (meestal is dit C:\PEB\X.X.X\log).

  • peb.log
  • peb_start.log
  • peb_db.log
  • install.log
  • peb.log.bak (indien aanwezig) 

Geldig voor aanvragen vanaf 01/01/12