Naar inhoud
Home
  • Home
  • Groene energie en WKK
  • Groene energie opwekken
  • Thuisbatterij
  • Veelgestelde vragen over de thuisbatterijpremie

Veelgestelde vragen over de thuisbatterijpremie

Overzicht van alle vragen in deze rubriek:

Andere veelgestelde vragen over de premie
  • Mijn thuisbatterij is besteld en wordt in 2022 geplaatst, kom ik in aanmerking voor het premiebedrag 2021?
  • Mijn thuisbatterij is geplaatst, maar Fluvius kan mijn digitale meter niet plaatsen in 2021. Kom ik in aanmerking voor de premie 2021?
  • Hoe groot is mijn thuisbatterij best en hoeveel kost dat?
  • Ik heb een elektrische wagen. Is een thuisbatterij interessant voor mij?
  • Ik heb elektrische accumulatieverwarming op exclusief nachttarief. Is een thuisbatterij interessant voor mij?
  • Door wie mag ik een thuisbatterij laten plaatsen?
  • Hoe verandert de premieaanvraag na 31 maart 2021?
  • Kan ik mijn aanvraagdossier annuleren en een nieuwe premieaanvraag opstarten na 31 maart?
  • Kan ik mijn digitale meter vroeger laten plaatsen om de premie thuisbatterij te kunnen aanvragen?
  • Wordt de plaatsing van een digitale meter vergoed als ik een thuisbatterij plaats?
  • Kan ik de premie voor thuisbatterijen combineren met de premie voor zonnepanelen?
Terug naar de startpagina 'Thuisbatterij'
Published on: 
26-04-2021